Skip to main content

Nieuwe huisstijl en website

Yeah! Daar is ‘ie dan, de nieuwe website, nieuwe huisstijl en wat zijn we trots op het resultaat! Afgelopen 1,5 jaar was een roerige tijd voor de ballonvaartbranche want daar was ineens COVID-19. Dit was voor veel ondernemers even slikken. Deze periode bracht veel onzekerheid en door alle maatregelen zijn we heel lang aan de grond gehouden. Safety first natuurlijk maar  zelfs toen er langzaam weer wat versoepelingen werden doorgevoerd was het de ballonvaartbranche die achteraan stond en lang moest wachten op groen licht. Balen natuurlijk maar het zit niet in onze aard om stil te blijven zitten en af te wachten op positief nieuws.

Eigenlijk was deze tijd wel een goed moment om ons bedrijf eens goed onder de loep te nemen. Wie zijn wij, wat willen we in de toekomst en hoe komt ons bedrijf over in de markt. Jaren geleden hebben we namelijk al bewust de keuze gemaakt om onze passagiers nog persoonlijker en exclusiever te bedienen. Daarom hebben we afstand gedaan van onze grote ballon die wel tot 21 passagiers mee kon nemen. Leuk hoor zo’n “Big Momma” die gegarandeerd zorgt voor verwonderlijke blikken maar persoonlijk? zeker niet!

Afgelopen jaar merkte we dat die vraag naar kleinschaligheid en exclusiviteit alleen maar toe nam en vonden we dat 4CB ballonvaarten maar eens door de wasstraat moest. Onze vaarten zijn namelijk al heel lang van dit niveau maar de “look en feel” kwam niet zo lekker uit de verf met de oude website en huisstijl. Een make over dus en een rigoureuze graag want als je begint met een nieuw kapsel, dan is een nieuwe outfit ook wel erg leuk toch?! Zo begonnen we met een nieuw, fris en strak logo en nieuwe huisstijl. Helemaal van nu als je het ons vraagt.

Een nieuwe website vol beleving volgde snel, waarin we echt onze kracht naar voren laten komen. Professioneel, Persoonlijk en Exclusief waarbij de belevenis van onze passagiers altijd voorop staat. Deze stijl hebben we doorgevoerd in alles. Zo hebben we nieuwe luchtdoop certificaten ontworpen en een mooi champagneglas met logo toegevoegd aan onze arrangementen. Onze passagiers krijgen na afloop van de ballonvaart deze leuke herinnering mee naar huis zodat ze altijd kunnen blijven proosten op nog meer bijzondere momenten.

En zo heeft die onzekere periode toch eigenlijk iets heel moois gebracht. Wij zijn trots, en zeggen PROOST, proost op de prachtige metamorfose en proost op alvast al die mooie ballonvaarten die nog zullen volgen.

×